Mlekarna Celeia je konec leta 2019 v Bosni in Hercegovini v okviru progama »Naložba v vašo prihodnost« začela izvajati projekt »Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih preko showroomov«.
Projekt, vreden 130.000€ je v največji meri namenjen jačanju blagovne znamke ZELENE DOLINE v državi, kjer so mlačni izdelki, izdelani v Arji vasi, izjemno priljubljeni. Cilj projekta je ohranjanje trenutnega tržnega deleža, povečanje zapomljivosti blagovne znamke ZELENE DOLINE ter pozicioniranje blagovne znamke ZELENE DOLINE kot uveljavljene, visoko kvalitetne evropske blagovne znamke v kategoriji mlečnih izdelkov iz Evropske Unije.
Sam projekt zajema dve aktivnosti: prva nam omogoča, da podrobneje analiziramo celotno tržišče skozi pripravo različnih študij tržišča. Druga omogoča neposredno komuniciranje z različnimi odjemalci, predvsem končnimi kupci skozi realizacijo pravega showrooma, ki ga bomo uporabljali kot prezentacijski objekt in sobo za sestanke.
Projekt bo predvidoma trajal do 31.9.2020. Projekt »Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih preko showroomov«, ki ga v Sloveniji vodi institucija Spirit Slovenija, sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Več na: www.eu-skladi.si.